close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך מחיצות מודולריות משדרגות את המשרד?

מערכת שורשכא חשוון, תשפ19/11/2019

בעל עסק או מנהל בארגון שרוצה להבטיח תפקוד מיטבי לאורך זמן חייב להקדיש תשומת לב גם לנושא התכנון והעיצוב של כל חלל

תגיות:
בשנים האחרונות נערכו מחקרים רבים שניסו להבין מהם הגורמים שמשפיעים על תפקוד חברות וארגונים. אחת המסקנות הבולטות: האופן שבו מעוצבת סביבת העבודה הוא אחד הגורמים כבדי המשקל. התכנון והעיצוב משפיעים גם על התנהלות העובדים כשהמטרה היא באופן טבעי לאפשר להם להביא לידי ביטוי את מלוא היכולות לאורך כל יום העבודה, ובנוסף גם שביעות הרצון
של כל מי שנמצא באותו חלל משרדי במשך שעות ארוכות נקבעת במידה ניכרת על סמך האלמנטים הפיזיים במקום.

המסקנה המתבקשת: בעל עסק או מנהל בארגון שרוצה להבטיח תפקוד מיטבי לאורך זמן חייב להקדיש תשומת לב גם לנושא התכנון והעיצוב של כל חלל. מחיצות הן אחד האמצעים הפרקטיים ביותר, ואם בוחרים אותן נכון הן משדרגות גם את הפן האסתטי.

מקסימום גמישות
הסיבה הראשונה שבגללה כדאי להשתמש במחיצה היא שפריט זה מבטיח מקסימום גמישות. כל חלל שמחולק באמצעות מחיצות מודולריות הוא כזה שניתן לשנות את אופן השימוש בו בלי מאמץ ובמינימום זמן – וכך להתאים אותו לכל פעילות מתבקשת בכל נקודת זמן – בניגוד לקירות שמייצרים מצב מסוים שאותו אי אפשר לעדכן.

מאחר שאנחנו חיים בעידן תזזיתי, ובפרט בעולם העסקים, הגמישות המרבית היא איכות קריטית. חברות וארגונים שמסוגלים להגיב במהירות לכל צורך ולכל שינוי הם אלה שישרדו וישגשגו לטווח הארוך.

מחיצות זכוכית לעיצוב מרהיב עין
זכוכית היא חומר גלם שמשדר ניקיון, חדשנות ושקיפות – ערכים שבאופן טבעי כל עסק רוצה להיות מזוהה איתם. הזכוכית גם מאפשרת עיצובים מרהיבי עין לכל מחיצה, וכך משביחה את הפן האסתטי בחלל העסקי. השילוב המדויק בין הקווים הנקיים של המחיצה עצמה לבין הזכוכית מייצר הרמוניה נעימה לעין, וגם מבחר האפשרויות לגבי העיצוב – מינימליסטי, קלאסי, זכוכית שכוללת חלקים עם גוונים שונים וכו' – תורם למראה המרשים של המשרד ולשביעות הרצון של העובדים שנהנים מסביבת עבודה מושקעת ומדרבנת.

אקוסטיקה משופרת
מחיצות הזכוכית שמותקנות מהרצפה ועד התקרה משפרות גם את האקוסטיקה במשרד. כדאי לזכור שלצד היתרונות הבלתי מבוטלים של שיטת האופן ספייס, יש לו גם חסרונות מסוימים ובפרט הסכנה שייווצר בחלל מטרד רעש שימנע מהעובדים להתרכז ויעייף אותם מאוד. מחיצת זכוכית שקופה משמרת את תחושת השקיפות, מבטיחה שאף אחד לא ירגיש חנוק ובמקביל מפחיתה את רמת הדציבלים במשרד.

התקנת מחיצה ניידת – דגשים חשובים
מחיצות מהדור החדש מקובעות לרצפה והתנועה שלהן היא באמצעות מסילות שמותקנות על התקרה. על-מנת להפיק מקסימום תועלת מכל מחיצה שכזו, חשוב להקפיד על התקנה איכותית, זאת בנוסף כמובן להצטיידות במוצרים המתקדמים ביותר שמבוססים על טכנולוגיות חדשניות. בחירה נכונה תבטיח מקסימום תועלת, עובדים מרוצים, פרודוקטיביות גבוהה ואווירה נעימה במיוחד במשרד – מקום שמבלים בו חלק ניכר מהזמן, ולכן כדאי שהוא יספק נחת מרובה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה